nedelja, 11. oktober 2009

Žal..

...moram sporočiti, da bo tale blogec za vsaj kratek čas miroval. Razlog je nakup rabljenega laptopa, ki je totalno zanič.. grozno sem razočarana saj sem ga imela praktično samo eno leto, plačala pa zanj cca. 250€... mogoče se vam to ne zdi veliko, a za moj študentski žep je to ogromno :( . Sicer nevem točno kaj je razlog, da comp ne dela več, ker se na to ne spoznam preveč. Je pa fant rekel, da je totalka zanič :/

Ker brez računalnika s fatom vseeno ne morema (trenutno tole objavo pišem z drugega računalnika ;) ), se je odločil da bova v kratkem nabavila novega.





Bistvo je, da trenutno ne morem intenzivno objavljati česa - tudi zaradi šolskih obveznosti. Definitivno pa na moj skrivnostni blogec ne bom pozabila. Naj še omenim, da je objavljena slika simbolična :D.

2 komentarja:

  1. Škoda, sem se že veselila čudovitih MMU. Drugače pa ti želim čimprejšnje delovanje tako računalnika kot bloga ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Biba.. trenutno kar gre. Dobim tu pa tam možnost, da pridem na kakšen računalnik, tako da ni tako hudo :)

    OdgovoriIzbriši