ponedeljek, 11. januar 2010

TBS - Vanilija in muškatni orešček (BB)

The Body Shop...trenutno se ponašam s samo enim izdelkom :)), priskrbela pa mi ga je Saša z Ars Cosmetice (hvala še enkrat!)

Moram povedati, da sem bila na začetku glede njihovih izdelkov malo skeptična. Njihova masla za telo stanejo namreč cca. 17€ :/ Ker pa se je v času, ko sem si želela maselce bližal moj rojstni dan sem si obljubila, da poskusim kakšen izdelek, ker jih vsi tako hvalijo.

Naj preidem na svoj izdelek. Imam eno njihovo maselce (250ml), mislim da je bilo LE-neka zimska kolekcija. Kot sem že povedala, sem bila zelo skeptična glede izdelkov, sploh ker so pregrešno dragi.

Po prvi uporabi pa sem bila zelo pozitivno presenečena. Maselce je po teksturi noro gladko, tako da že spominja skoraj na zelo zelo hranljivo kremico. Nanos je božanski, nanašam si ga še na rahlo mokro kožo po tuširanju.

Efekt: lepo nahranjena koža, voljna, lepo elastična.Vrhunec: vonj. Ta je čisto omamen. Sploh ne znam opisati, kako lepo diši ta BB. Ponaša se z vonjem vanilije in muškatnega oreščka.

Na začetku te zajame omamen, sladek in topel vonj po vanilji. Čez kratek čas za vanilijo zaznam muškatni orešček, ki vonj lepo zaokroži in ga naredi malo bolj "edgy". Noro všeč mi je kombinacija, saj mi samo vanilija nebi bila dovolj zanimiva :)


Dejstvo: Definitivno to ni moj zadnji TBS izdelek. Ker vam ne morem predstaviti vonja še kako drugače kot v besedah, sledi še slika (poleg vsebine mi je noro všeč tudi embalaža):

3 komentarji:

  1. Zanimivo.. :)
    Ne bi bilo skoda imeti TBS tudi pri nas, ampak tbs ne spada ravno med natural cosmetics :P. Je sestrsko podjetje L'oreala..

    Jaz sem dobila milo od brazilskega orsecka, in mi je disalo cudovito.. uff! Sem ga pustila pri dragemu, da bi lepo disal in po enem tednu ga ni bilo vec?! Sicer ne vem zakaj, ker zivi s svojimi ampak ne vem, so ga pojedli?!

    V glavnem... vonj ki si ga opisala zveni zelo mamljivo.. njam..

    OdgovoriIzbriši
  2. Žal res ni bogve kako naravna kozmetika, ampak vonjem se pa ne moreš upreti se mi zdi :D

    Se pa po novem trudijo, da bi bil na voljo tudi pri nas, več o tem tukaj:

    http://www.thebodyshop-si.com/?gclid=CIr10KD8nJ8CFcmOzAodrCeyNA

    OdgovoriIzbriši
  3. TBS je zakon! glede na to, kako opojne so te dišave, mi je prav vseeno kako nenaraven je :)

    kar se pa tiče tega, da se dobi samo za mejo...mogoče si ga pa zato še toliko bolj želimo :)

    jaz imam kar nekaj njihovih izdelkov - najljubši so mi seveda BB, pa losjoni, parfumi, celo en blush imam, ki je krasen

    OdgovoriIzbriši