torek, 9. marec 2010

Zoya swatchi

Danes imam čas in ker je žal mamin digitalec odromal nazaj k njej domov (res sem ga imela že celo večnost pri sebi :/ ), sem Zoya lakce poslikala kar z mobitelom- zato se opravičujem za slabšo kvaliteto.

Zoya Posh
Zoya Dovima
Zoya Yasmeen
Zoya Harley
Zoya Savita
Zoya Veruschka
Zoya Savita/Zoya Yasmeen


8 komentarjev:

  1. OMG! Darksome - pridem te oropat. :))) Prečudoviti so. :)

    (pa za mobitel so zelo lepe slikce)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Tassa :) res sem ful vesela, da sem jih dobila-pravzaprav mi jih je financiral fant :D, no z digitalcem bi se videli verjetno detajli še malo boljše..za silo pa mislim da bo :>

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni pa so prav vsi noro všeč :D

    OdgovoriIzbriši
  4. krasni so!
    ne morem pa se nagledat nohtkov!
    se še spomnim, kako si rekla, da te laki ne ganejo - evo! pa si tam ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala Nati :>
    Res je =) to pa dela Ars :DD, so pa takrat bili moji nohti še občutno krajši :), sedaj ko so malo daljši imam pa res obilo veselja do raznih lakcev

    OdgovoriIzbriši
  6. Yasmeen (itak), Dovima in Harley so i božanski oddtenki!!! <3 Takoj bi ji imela =)))

    OdgovoriIzbriši